wtorek, 21 lutego 2012

Malowanie farbkami

Ostatnio zakupiłam Ali farbki do malowania palcami.                     Cała szczęśliwa, że w końcu aktywność Ali przejdzie na kolejny              poziom i ... się rozczarowałam. Ali po pierwszym kontakcie              z farbkami miała minę pod tytułem:" Fuuuuuuuuuuuuuj, to jest lepkieeeeee. Nie chcę tego!!!!"

No nic, pomyślałam sobie, że za jakiś czas spróbujemy znowu.
I spróbowałyśmy:)
Tym razem Ali podobało się mazanie rączkami po kartce papieru. Wyszły z tego niezłe dzieła. A ja mogłam sobie usiąść i wypić kawę.



Potem oczywiście było czyszczenie wszystkiego co było w zasięgu farbek i rączek. Ale efekty pracy twórczej Ali ...BEZCENNE:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.