środa, 9 maja 2012

Co noszę ze sobą w torebce:)

Zostałam zaproszona do zabawy "5 rzeczy, bez których nie wychodzisz z domu".
Na czym polega zabawa? Jest prosta! Trzeba tylko:

  1. Wymienić osobę, która nas zaprosiła -  Anna z bloga Jak herbata, to tylko ze szklanki! 
  2. Wymienić 5 kosmetyków, bez których nie wychodzimy z domu (nazwy kosmetyków, zdjęcia -lista poniżej).
  3. Zaprosić 5 kolejnych blogerek do wspólnej zabawy.






A więc do dzieła! Moja torebka uległa zmniejszeniu ze względów wygodnickich, w związku z tym mieszczą się tam tylko portfel i telefon, ale, gdybym mogła to zabierałabym ze sobą te 5 rzeczy:
  1. Rimmel Wake Me Up - podkład (muszę mieć coś na twarzy, przed wyjściem).
  2. Clinique - tusz do rzęs (oczy lepiej wyglądają jak mam tusz na rzęsach - nie wyglądam wtedy jak dziecko z gimnazjum:)).
  3. Calvin Klein Euphoria - perfumy (moje najulubieńsze, najukochańsze).
  4. Neutrogena - skoncentrowany krem do rąk (idealnie sprawdza się na mojej wysuszonej skórze dłoni).
  5. Dove - antyperspirant (wybór losowy-antyperspirant, to antyperspirant- ważne, żeby działał)

A ja zapraszam:

2 komentarze:

  1. Podoba mi się buteleczka, Twoich perfum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buteleczka jest wytrzymała:) Niestety sprawdziłam już kilkakrotnie, ale całe szczęście przetrwała, a jest to oryginalne opakowanie tego zapachu.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.