wtorek, 6 marca 2012

Ile łyżek potrzebuje Ali do zjedzenia zupy ogórkowej?:)

Od niedawna podaję Ali do jedzenia obiady gotowane przeze mnie. Jeszcze jakiś czas temu korzystałam z gotowych rozwiązań takich jak słoiczki. Super-wygodne rozwiązanie, ale wraz z powrotem do Polski zdecydowaliśmy, że czas zacząć "stołować Ali u mamy" - czyli mnie:). Ponieważ nie umiałam/nie chciało mi się gotować zup (wydawało mi się to strasznie skomplikowane : >) w przeszłości, zaczęłam przeszukiwać strony kulinarne, pytać się każdego jak gotuje zupę. No i zrobiłam:) Najpierw pomidorowa:) Zadowolenie domowników spowodowało, że na kolejną zupę nie trzeba było długo czekać i była ogórkowa (dwie zupy ulubione M-ża). Były też inne domowe obiadki, tylko Ali jakoś takoś... Musiałam zacząć kombinować jak tu Ją przekonać do konsumpcji. A to w zwykłym talerzu jedzonko nie w dzidziusiowym, a to małą łyżeczką nie dzidziusiową, a to duuużą łyżką "dla dorosłych". A dzisiaj trzeba było użyć WSZYSTKICH łyżek/łyżeczek bo inaczej było machanie rączkai. No ale zupa zjedzona, wiec zaliczam ten dzień do udanych:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.